بهترین های 2014:
علمی/تخیلی: Snowpiercer – با داستانی که تماماً در یک قطار می گذره
انیمیشن: Rio 2 – خوش ساخت و سرگرم کننده، با ایده های خلاقانه
طنز: Grand Budapest Hotel – به سبک خاص وس اندرسون
اکشن: 3 Days to Kill – بازگشت کوین کاستنر دوست داشتنی
عشقی: Labor Day – به کارگردانی جیسون ریتمن
5 فیلمی که خیلی پایین تر از سطح توقع بودن، حتی ناامید کننده:
Transcendence: اکشن علمی/تخیلی بی منطق با بازی جانی دپ
Noah: به کارگردانی دارن آرونوفسکی با فیلمنامۀ بد و ساختاری به شدت ضعیف
Grace of Monaco: داستان زندگی گریس کلی، با بازی نیکول کیدمن
The Monuments Men: به کارگردانی جورج کلونی و حضور یک لشکر بازیگر معروف
Lego Movie: انیمیشنی که فقط ده دقیقۀ آخرش یه کم خلاقیت داره