پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

خوش به حال لک لک ها... (برای حسین پناهی)

حسین پناهی آدم عجیبی بود. یعنی افکارش و حرفاش عجیب بود. چیزایی می گفت که هیچکس نمی فهمید. خیلی ها معتقد بودن (و هستن) که مجنون بوده و چرند می گفته. بعضی هام اعتقاد دارن چون ما حرفش رو نمی فهمیم شاید ایراد از ماست...

 

در هر حال حسین پناهی سه سال پیش – ۱۴ مرداد ۸۳ – از این دنیا رفت. رفتنش هم عادی نبود. اون اواخر در تنهایی زندگی می کرد، زن و بچه ترکش کرده بودن... وقتی توی خونه اش مرد، انقدر موند تا همسایه ها... .

 

حسین پناهی علاوه بر نویسندگی، بازیگری و کارگردانی، شعر هم می گفت. یه کتاب شعر داشت به اسم "من و گل پونه". خودش می گفت من رو آیندگان کشف خواهند کرد و حرفامو خواهند فهمید. بخشی از یکی از شعراش اینه که هنوز خیلی ها معنیش رو نمی فهمن:

 

خوش به حال لک لک ها که خوابشون واو نداره،

خوش به حال لک لک ها که عشقشون قاف نداره،

خوش به حال لک لک ها که مرگشون گاف نداره.

نظرات 6 + ارسال نظر
Celin چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 00:49

دختر بهار جمعه 19 مرداد 1386 ساعت 12:57

اگر اینقدر آرامش داشته باشی که قبل از اینکه خ خواب به واو برسه خواب بری؛ اگه اینقدر عاشق باشی که عین و شین عشقت اونقدر طولانی باشه که هرگز به قاف آخر نرسه پایان تو هرگز به پایان نمی رسه مگرکه تو خود عشق شده باشی. . . این برداشت من بود اما شاید منظور آقای پناهی متفاوت بوده.

واقعا جالب تعبیر کردین.

محسن مهدی بهشت دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 01:26 http://filmamoon.blogsky.com/

من در مورد خاب لکلکم چون خاب منم واو نداره ولی عشق بدون قاف و مرگ بدون گاف رو نمیفمم. منم خیلی دوستش داشتم. همیشه هم حدس میزدم تنهاست ولی نمیدونستم تنهاست.

دارا یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 17:36

توی د نیا عاشقا چه بی کسن
عاشقا اخرش خوارو خسن
اینا رو گفتم برات تا بدونی
عاشقی خطرناکه حسن......

دست شما درد نکنه!

فرهاد یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 13:11 http://choone.blogfa.ir

کاراش خیلی عجیب بود و از اون عجیب تر مردنش...
ولی من از نقشش تو سریال همسایه با این حیایی خیلی خوشم می یومد...

تینا یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 12:18 http://redlife.blogsky.com/

حسین پناهی یکی از هنرپیشه هایی بود که من واقعا دوسش داشتم و بعد از اینکه فهمیدم فوت کرده خیلی ناراحت شدم...به نظر من هم شخصیت عجیبی داشت.اگه کسی فقط بازیگری اون رو دیده بود عمرن باور نمی کرد که این ادم شعر میگه و یا یه نویسنده ی خیلی خوبه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد