پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

یه خبر هیجان انگیز!

"یک پرستار آمریکایی به جرم تجاوز به بیش از ۱۰۰ بیمار سالخورده بازداشت شد."

 

  

جان من یه کم به صحنه فکر کن!!!

 

(عکس: یک سالخورده پس از شنیدن خبر)

نظرات 9 + ارسال نظر
تینا دوشنبه 22 بهمن 1386 ساعت 11:44 http://redlife.blogsky.com/

با کلی تاخیر سلام...فقط فکر کردن به اون صحنه کلی خندست!!!فکر کن..اون بدو ...این بدو...

کی بدو؟
من فکر کنم سالخورده ها دنبال پرستار بدبخت کرده بودن که به زور ... !

سیامک دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 13:12 http://morghegereftar.persianblog.ir

من شنیدم جمعیت زنان جوان و میانسال در اعتراض به این قضیه یک هفته اعتصاب غذای تر کردن!!!

گلناز شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 21:23

من دارم یواش یواش به این موضوع مشکوک میشم.میگم نکنه اصلا قضیه بر عکس بوده..تو خبر رو درست خوندی؟؟؟؟؟

احسان شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 21:06 http://nagofteh-ha.blogsky.com

فرض کن بخوا این ۱۰۰ مورد رو به یک فیلم تبدیل کنی و بسازی...از کجا می خوای این همه پیرزن بیاری؟ تازه کیو پیدا کنی که این همه انرژی داشته باشه...!؟!؟!؟!؟

کافیه یه آگهی بزنیم خلاصه داستانو بگیم، هر چی سالخورده باشه جمع می شن برای تست!

سعید شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 16:25 http://minaminoo.blogfa.com

خدا لعنت کند این آمریکایی ها را که در همه کاری پیشرفتهای محیرالعقول کرده اند و از همه جلوتر و منحصر به فرد تر شده اند.
ولی میگم حسام جان فکر کن چه سناریوی جانانه ای از توی این سوژه در میآد!! صد نفر و صد جور آدم و صد جور ماجرا !!!

سناریوی خیلی خوبی از آب درمیاد، اما فکر می کنم صد تا آدم نبودن، بلکه خیلی ها تقاضای تجاوز مجدد کردن که به درخواستشون رسیدگی شده!

ریحانه شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 14:20

خااااک بر سر کج سلیقش کنن!!!!!

عمو پنج‌شنبه 11 بهمن 1386 ساعت 14:05

البته من شنیدم که حالا برای رفتن توی بیمارستان صف بستن! بیمارستان هم مجبور شده اونا رو بذاره تو نوبت!
ضمنا میگن تعداد زیادی از سالخوردگان هم جلوی زندان اجتماع کردن و خواستار آزادی این پرستار نوعدوست شدند!

گلناز پنج‌شنبه 11 بهمن 1386 ساعت 12:46

من فکر کنم تو این عکس پیرزنه از تعجب اینجوری نشده بلکه از ناراحتی شده.تو دلش میگه کاش من هم تو اون بیمارستان بستری بودم!!!!

من هم فکر می کنم توی اون بیمارستان بعضی از پیرزن ها درخواست تکرار قضیه رو داشتن، چون مگه چند تا سالخوزده توی یه بیمارستان پیدا می شه؟!

محسن پنج‌شنبه 11 بهمن 1386 ساعت 10:11 http://after23.blogsky.com

عکس که انداختی یک پرستار سالخورده است. پرستار که سالخوره نبوده و اگر بوده ماشاءالله گفتن داره. این پرستار جوان رعنایی بوده که کاشکی عکسشو شطرنجی هم که شده آپ میکردی. در ضمن ننوشتی که شاکی خصوصی داشته یا نداشته. و الا من که فکر میکنم اون سالخورده ها نه تنها شکایتی از قضیه نداشته اندبلکه کلی هم دعای خیر بدرقه این پرستار همنوع دوست کرده اند. این عمل خیر از هر کسی بر نمیاد.

عکس یکی از سالخوردگانی را نشان می دهد که این پرستار سراغش نرفته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد