پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

اخبار خوش...

نمی دونم ما رو خر فرض کردن یا بقیۀ ملت دنیا رو؛ خبر خوش هسته ای، خبر خوش پزشکی، خبر خوش فضایی و هزار تا کوفت و زهرمار دیگه که به بز بگی قاه قاه می خنده!

چطور دارویی که تا بحال هیچکدوم از دانشمندای دنیا نتونستن بسازن توی مملکت ما ساخته می شه، براش مراسم می گیرن، رونمایی می کنن، عکس می گیرن... و خودشون به خودشون تبریک می گن؟! ببینم چی شد اون داروی درمان ایدزی که پارسال ساختن؟ مگه شبیه سازی سلول های بنیادی به کجا رسید که امسال میان از داروی مخصوص بیماران دیابتی رونمایی می کنن؟ چرا داروهای قبلی هیچ کجای دنیا استفاده نشد؟ آخه ما که هنوز قرص های Adult Cold و ضد اسهال ساخت داخلمون درست کار نمی کنه رو چه به این کشفیات جدید؟

مراسم افتتاح پرتاب اولین موشک ایرانی به فضاامروز اولین ماهواره های ساخت داخل (به دست دانشمندان توانمند ایرانی و از این حرفا) افتتاح شد. همه جای دنیا وقتی یه همچین اتفاق مهمی قراره بیفته از مدتها قبل به همه خبر می دن، تلویزیون مستقیم پوشش می ده، خبرنگارای خارجی دعوت می شن... اما اینجا دیروز می گن فردا می خوایم یه خبر خوش فضایی بهتون بدیم و امروز یهو می گن موشک فرستادیم هوا! آخه مگه انقدر الکیه که صبح پاشی هوا کنی؟!

مملکتی که هنوز آسفالت خیابوناش مشکل داره، مملکتی که دو روز برف میاد ده روز همه چیش از کار می افته، مملکتی که هنوز با قوانین دویست سال پیش اداره می شه، مملکتی که مردمش غم نون دارن... واقعاً به اینجور چیزا احتیاج داره؟ واقعاً مردم از شنیدن اینجور اخبار انقدر خوشحال می شن که گرسنه بودنشون رو فراموش می کنن؟

نظرات 7 + ارسال نظر
فرهاد شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 11:33

حسام از انسان تحصیل کرده ای مثل تو بعید ه که واسه اینجور مسایل حرص بخوری....بابا بی خیال..طرف صحبتشون که تو نیستی...خودت بخون تا تهشو که این خبرا واسه کیه و واسه چیه...حرص نخور قربونت و گرنه مثل من دق می کنی می افتی گوشه ی خونه

فرشته چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 13:41 http://freshblog.blogsky.com

اون داروی سرطان برای آقا بود نه سرطانی های بدبخت... در ضمن این موشک هم توسط چینی و روسی های برادر که در ایران ماندند و ایرانی و وطنی شدند ساخته شده!!
تو چه ساده ای این اخبار برای من و تو نیست برای اون روستایی که ۴ ساله بعد رو به این بابا رای بدن. اون به رای من و تو احتیاج نداره!! چون اینقدر روستایی و شهرستانی های از دنیا بی خبرند هستند که ۱۶ میلیون رای این بابا رو پر کنند.

راست می گی به خدا...

گلناز چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 12:53

واقعا که این حیف نون با اون عینکش دیگه کاملا شبیه گربه نره شده.در مورد پرتاب موشک هم همینکه وقتی موشک رو در کردن!! همینکه صلوات نفرستادن خودش جای شکر داره.

محسن سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 23:21 http://ketabamoon.blogsky.com/

نه واقعن حق با توه. من اشتباه کردم و استغفار میکنم. من با دیدن این عکسی که تو اینجا چسبوندی باید میفهمیدم که خبر اجتماعی فرهنگی و مناسبت علمی و ماهواره ای داره. ولی کاشکی برای پیش نیامدن این اشتباهات ما مردم گمراه و بیییییتربیییت لااقل اون عکسی رو میجسبوندی که همه آقایون وایسادن با موشکه عکس یادگاری انداختن. یادش بخیر از این عینکا میزندیم میرفتیم سینما آتلانتیک فیلم سه بعدی میدیدیم. ادامه نمیدم چون دارم دوباره میرم به بعد از نیمه شب.
شب بخیر.

اتفاقا اون عکس که بیشتر سوژه است!

محسن سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 18:57 http://after23.blogsky.com

در مورد پاسخ کامنتت به سیامک عرض کنم که:
اشتباه از خودته حسام جون. آخه مطلب بعد از نیمه شب رو میگذاری توی اجتماعی و فرهنگی و مناسبت ها و بعد توقع داری کامنتا بعد از نیمه شب نشه؟

والله با وجود شما و سیامک من اگه درباره اثر افزایش تعرفه واردات فولاد از اروپا بر اقتصاد آمریکا هم مطلب بنویسم باز کامنت ها میره به سمت حرفای بعد از نیمه شب!

سیامک سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 14:15 http://morghegereftar.persianblog.ir

اولاً که در راستای صبح پا شدن و هوا کردن باید بگم که شاعر میفرماید:
سحرگاهان که ...ت باد دارد***مشو غره بدان که شاش دارد
ثانیاً اس ام اس اومده که آقا مواظب بالا سرتون باشید. این یکی دیگه سی ۱۳۰ نیست. ماهوارست. موشکه. مجبوره! میفهمی؟!

گفتم که من توی هر دسته ای پست بذارم خود به خود کشیده می شه به حرفای بعد از نیمه شبی!

محسن سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 00:13 http://filmamoon.blogsky.com/

اولن اگر از قبل اعلام کنند ممکن است که ما از خوشی دق کنیم. بنابراین از قبل اعلام نمیکنند. تازه احتمال میدن که ماهواره یا موشکه توی هوا منفجر بشه. اونوقته که اصلن خبرش را نمیدهند.
حالا ببینم این عینک ماهواره است که حضرات زدن به چشمشون یا دارن عکس سه بعدی نگاه میکنن؟
در ضمن در آستانه سی امین سال انقلاب هم فکر میکنی ما بدان پایه از علم و دانش و تکنولوژی نرسیده ایم که موشک هوا کنیم؟ درسته که با برف و اینا مدرسه تعطیل میشه ولی ماهواره خودش میره جایی که برف است یعنی هوا.
آخ که فردا ابراهیم رها مینویسه:
نامه به یک موشک. موشک هوا کردیم و از هوا کفتر میایه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد