پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

Daily Plans Endorses OBAMA

با رای گیری دیروز که در سه ایالت برگزار شد، بالاخره تعداد آراء delegate اوباما از کلینتون بیشتر شد.

شاید تا همین یک هفته پیش کسی فکرشم نمی کرد باراک اوباما (Barack Obama) که چند صد رای از هیلاری کلینتون عقبتر بود بهش برسه و ازش جلو بزنه. اما اوباما در ایالت های مهاجرنشین رای اکثریت رو بدست آورد و بین تحصیل کرده ها، دانشگاهیان و هنرمندان هم محبوبیت زیادی پیدا کرد.

پلان های روزانه حمایت کامل خود را از باراک اوباما اعلام می نماید!

وب سایت رسمی باراک اوباما

نظرات 10 + ارسال نظر
گیلناز دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 16:01 http://hichvahame.persianblig.ir

سلام...به دل شکسته من اگر گذارت افتاد سری بزن...دل خوش کنک دیگر جواب زندگی من نبود....

سلام. چه عجب شما اومدی دوباره... حالا چرا دل شکسته؟؟؟ همین الان میام...

فرهاد یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 09:26

بعید می دونم اوباما زورش به مک کین برسه...این وسط حزب جمهوری خواه حالش رو می بره و ایران هم ضد حالش رو...این یارو مک کین از قیافش معلومه که گیر می ده به ایران سه پیچ...

یارو دست پدر جرج بوش رو از پشت بسته. صورتش رو دیدی؟ از اون جانبازان جنگیه!

عمو جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 16:58

اینقدر رقابت بین اوباما و کلینتون شدید و تنگاتنگ شده که دیگه انگار اصلا جمهوری خواهان وجود ندارند، هیچوقت رقابت درون حزبی اینقدر نزدیک نبوده و همین میتونه به نفع دمکراتها تموم بشه.
بنظر من هم دودورو دو دو ... اوباما .......

البته تنها در کشوری مثل آمریکا رقابت درون حزبی به نفع اون حزب تموم می شه. چون مثلا در ایران انقدر کاندیداها به خراب کردن همدیگه می پردازن که اینجور رقابت ها آخر به نفع حزب رقیب درمیاد.

دارا جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 13:37

من فکر میکنم اوباما کسی نباشه که مردم چس دماغ امریکا پشتش باشن.

مهم اینه که حزب دموکرات آمریکا نیاز به تغییر رو حس کرده و این رو حتی در انتخاب کاندیداهاش اعمال کرده: یک زن و یک سیاهپوست. یعنی تابوی آمریکایی سفید پوست رو شکسته.

اوباما حمایت اغلب تحصیلکرده ها رو داره و مک کین حمایت اغلب مردم عادی رو. حتی فکر می کنم همونطور که جرج بوش با تکیه به عقاید مذهبی مردم و مطرح کردن دشمنان خارجی متعدد (القاعده، ایران، عراق، سوریه،...) رای آمریکایی ها رو جمع کرد، مک کین هم در نهایت همین کارو می کنه.

کامران جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 03:58

من از ابتدا و بطور کامل انتخابات امسال امریکا را دنبال می کنم. هیچوقت اختلاف هیلاری و اوباما به 80 نماینده نرسیده و یک هفته بیش هم هیلاری چند صد نماینده (نه رای، چون تعداد نمایندگان در مجمع حزب دموکراته که نماینده حزب رو تایین می کنه) جلوتر از اوباما نبود ( فقط 30 نماینده جلو بود) و پیشبینی هم میشد که اوباما انتخابات ایالاتی را که در این دو هفته برگزار میشه رو برنده بشه و از هیلاری جلو بیفته. البته انتخابات در 3 ایالت مهم باقی مونده (تگزاس، اوهایو و پنسیلوانیا) که پیشبینی میشه هر سه رو هیلاری ببره و از اوباما جلو بیفته. (قبلا هم در ایالات مهمی مثل کالیفورنیا و نیویورک اوباما شکست خورده. ولی در نهایت تکلیف کاندیدای حزب دموکرات در مجمع این حزب و با رای اعضا مهم (super delegates) مشخص خواهد شد. این اوباما من رو عجیب یاد احمدی نژاد میاندازه. البته همونطور که گفتید جوانان، افراد تحصیل کرده، افراد پردرامد و البته سیاهان از اوباما حمایت می کنند. شعار اصلی اوباما تغییر است (مثل احمدی نژاد که انصافا هم تغییرات زیادی انجام داد) و چون سابقه ای هم نداره (فقط 2ساله که سناتور شده) غیر از این هم نمی تونست بگه ! برنامه درستی هم در مورد اقتصاد و سیاست خارجی نداره و فقط میگه که من از اول با جنگ عراق مخالف بودم. جوانان هم که همیشه عاشق تغییرند و به نتیجه فکر نمی کنند (همیشه در صف اول انقلاب ها هم حظور دارند، آخرش هم بد بخت می شن) و با جنگ هم مخالفند و طبیعیه که طرفدار اوباما باشند. پولدار ها هم که احتمالا دنبال تنوع هستن که به اوباما رای میدن ! به هر حال اگه اوباما انتخاب بشه اینده خوبی را برای امریکا و ایران پیشبینی نمی کنم. به خصوص که گفته حاضره بی قید و شرط با احمدی نژاد دیدار و گفتگو کنه ! شما هم اگه از من میشنوی حمایت رو از اوباما پس بگیر !!!

Super Delegate اهمیتی بیشتر از Delegate نداره. بلکه رای افرادی هست که می تونن نظر و سلیقه خودشون رو اعلام نکنن و یا تغییر بدن (برخلاف Pledged ها).
درسته که تجربه کلینتون خیلی بیشتر از اوباما هست (و این رو مدام تکرار هم می کنه) اما برنامه های اوباما در زمینه های مختلف برنامه های کاملیه که بسیاری از تحلیلگران سیاسی، اقتصادی،... آمریکا تایید و ازش حمایت کردن.
هر کسی که می خواد رئیس جمهور بشه باید حرف از تغییرات بزنه. حالا تغییر یا اصلاح. در هر حال باید حرف تازه ای داشته باشه وگرنه به چه دلیل شرکت کرده؟ درسته که احمدی نژاد حرف از تغییر زد، ولی مگه بقیه کاندیداها حرف از تغییر یا اصلاح نزدن؟
برعکس، اوباما من رو به هیچ وجه یاد احمدی نژاد نمیندازه، بلکه یاد کسی می ندازه که حرف از اصلاحات زد و با سیاست جنگ مخالفت کرد و گفتگوی بین ملت ها رو بر هر سیاستی ارجح دونست. کسی که از طرف دولت حمایت نمی شد، در مجلس و دستگاه های دولتی مخالفین زیادی داشت و به تدریج تونست بین مردم جا باز کنه. اوباما من رو یاد اون می ندازه...
دلیل اینکه اوباما گفته حاضره بی قید و شرط با سران ایران گفتگو کنه نه به دلیل شباهت سیاست ها که اتفاقا به دلیل وجود اختلاف بین اونهاست. منافع دولت جرج بوش در جنگ و وجود دشمن خارجی بود (درست مثل حکومت خودمون)، بنابراین چه دلیلی داره که با احمدی نژاد دیدار کنه؟ هر دو یک سیاست رو دنبال می کنن و از منافعش بهره می برن. خوشبختانه شیش ماه بعد از انتخابات آمریکا انتخابات خودمون برگزار می شه و امیدواریم دوباره این بابا رای نیاره که بیشتر از این... !
در ضمن یادتون نره که هیلاری در زمان رسوایی اخلاقی بیل کلینتون دروغ های زیادی گفت و این موضوع صداقتش رو به شدت زیر سوال می بره.

نکته آخر اینکه کافیه یه نگاهی به لیست حامیان اوباما بندازی. شاید ما نتونیم تحلیل خیلی خوبی از شرایط ارائه بدیم اما وقتی کسانی مثل جان کری (رقیب جرج بوش)، خانواده جان اف. کندی، نویسنده ای مثل استیقن کینگ، اغلب روزنامه نگاران، جرج کلونی، رابرت دنیرو، اوپرا، اغلب اساتید دانشگاه و... از اوباما حمایت کردن، می تونیم با اطمینان بیشتری بهش نگاه کنیم.

لیست کامل حامیان اوباما:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Barack_Obama_presidential_campaign_endorsements

محسن جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 01:47 http://after23.blogsky.com

خب آره. این مک کین اصلن توو جنگ طلبی پدر هفت جد بوشه. ولی بوش میاد که متاسفانه مک کین بازی رو ببره. چون آمریکا هم بیسواد کم نداره.
ببین ولی من طرفدار شوهر هیلاریم. اگر پشت پرده سیاست های آمریکا، تفکری مثل تفکر کلینتن دخیل است و نفکری کلینتنی را از طریق هیلاری اجرا میکند من کلینتن را ترجیح میدهم.

اگر خود کلینتون کاندید بود من هم از اون حمایت می کردم!

محسن پنج‌شنبه 25 بهمن 1386 ساعت 08:22 http://after23.blogsky.com

طوری که من شنیدم و تعقیب میکنم، تبلیغات انتخاباتی اوباما -البته در قدو قواره خودش و آمریکا - چیزی مانند حاج دکتر محمود رییس خودمونه یعنی یک پوپولیست به تمام معناست البته نه اینکه حالا اونای دیگه تحفه تر باشند. ولی نمیدانم شما هم معتقد هستید که هر کس از این دو نفر یعنی هیلاری -چه زود دختر خاله مون شد- یا باراک برن بالا در مقابل مک کین شکست میخورن؟ چون یکیشون سیاهه و یکی دیگه ام زنه. یاد تئوری درست انتخابات خودمون می افتم که میگفتیم هر کی با هاشمی بره دور دوم شکست میخوره؟

نظرسنجی های دو سال اخیر نشون می ده مردم بیشتر به حزب دموکرات تمایل دارن و احتمال انتخاب کاندیدای این حزب بیشتر از حزب جمهوریخواهه.
اوباما به هیچ وجه حمایت مردم عادی و بیسواد رو به همراه نداره (برخلاف احمدی نژاد). بلکه تحصیل کرده ها و هنرمندان و دانشگاهیان ازش حمایت کردن و تعداد آراء اوباما در ایالت های صنعتی (که سطح سواد مردم بالاتره) بیشتر از ایالت هایی مثل اوکلاهما بوده.
اما مک کین (درست مثل احمدی نژاد) بین مردم کم سواد محبوبیت داره و سیاست های جنگ طلبانه اش از جرج بوش هم بدتره.
اگه سخنرانی های اوباما و مک کین رو (که از CNN پخش می شه) دنبال کنین به تفاوت دیدگاهشون پی می برین.

احسان چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 22:02 http://nagofteh-ha.blogsky.com

اگه مسلمون بوده و برگشته... شرعا خونش حلال است!
در ضمن آمریکا جای این بچه مودب ها نیست... یکی میخواد عین کلینتون و بوش.... شاید هیلاری بد نباشه... اما این بیاد... ر.ی.ی.س ج.م.ه.و.ر ما می خوردش!

اونکه ماشالله رئیس جمهور کنیا و نیچریه رو هم می خوره!

فرشته چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 18:33

شاید ولی من از CNN شنیدم. فکر می کنم برای این شایعه کردن که رای اش را بیارن پایین.

شاید. ولی می دونی که CNN هم از باراک حمایت کرده.

فرشته چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 12:05 http://freshblog.blogsky.com

می دونستی که اوباما مسلمان بوده و از دین برگشته؟؟ من فکر میکنم علت موفقیتش هم همین باشه.
اسم کوچکش قبلا حسین بوده.

این شایعه تکذیب شده. چون تا ۶ سالگی اندونزی زندگی می کرده می گن مسلمون بوده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد