پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

تنها توی ایرون، تنها توی تهرون...

!تنها توی تهرونبعضی چیزا هست که فقط و فقط توی تهرون وجود داره. آمستردام، ونکوور یا لوس آنجلس، هر جایی که باشی باید بشینی حسرت این چیزا رو بخوری بیچاره:

-          آب آشامیدنی مفته! کافیه شیر رو بازی کنی و هر چقدر می خوای بخوری،

-          می تونی هر نرم افزاری که اراده کنی رو با ۵۰۰ تومن از میدون انقلاب بخری!

-          فیلم (DVD یا VCD) هم مفته. نهایت ۱۲۰۰ تومن!

-          جوراب می خری ۵ تا ۹۰۰ تومن! شورت سه تا ۱۰۰۰، بی ادبی بند خانوما هم دو تا بزرگش ۱۲۰۰! البته شاید دست دوم باشه ها، بهتره قبل از مصرف یه بار بشوریش! گفته باشم، سیفلیس نگیری.

-          هر روز یه سورپرایز شیرین در انتظارته، مثلاً کوچه ای که ده سال از اینور یه طرفه بود یهو فرداش از اونور یه طرفه می شه، هیچ تابلویی هم نمی زنن که حسابی بخندی!

-          صد هزار تومن هم که خلاف کنی، با ۵۰۰۰ تومن زیرمیزی به آقا پلیسه موضوع حل می شه،

-          یه برف میاد یه هفته می شینی توی خونه با توپ های مبارکت ور می ری حال می کنی (باز هم توضیح بدم؟ بابا منظورم از این توپ های چینیه که برای تقویت اعصاب اومده. بی ادب، بی تربیت!)

-          در ماه مبارک رمضون ساعت کاریت می شه ۹ صبح تا ۲ بعد از ظهر، حقوق کامل هم می گیری حالشو می بری،

-          شب ها نیم ساعت می شینی پای اخبار به افاضات مقامات مملکت گوش می دی کلی می خندی خستگی هات در میره،

-          می ری داروخانه به آقای "نسخه پیچ" می گی چه مرگته اون هم خودش تشخیص می ده و بهت قرص می فروشه، پول ویزیت دکتر رو میذاری جیبت حال می کنی،

-          اگه فک و فامیلت یه کاره ای باشن که دیگه حسابی صفا سیتی، یه روزه می شی مدیر فروش یه شرکت و پول مفت درمیاری،

-          اگه شانس بیاری توی یه مهمونی بگیرن ببرن شلاقت بزنن، چند تا عکس از ماتحت مبارکت می گیری، یه سوته کارت ردیفه، میری یه کشور اروپایی پناهنده می شی ماتحت بقیه رو می سوزونی،

-          لازم نیست زحمت درس خوندن و دانشگاه رفتن بکشی، میری چهار راه ولی عصر هر مدرکی حال کنی می خری قاب می کنی می زنی دیفال (!) اتاقت

موارد زیاده ولی برای اینکه دق نکنی دیگه نمی گم.

خلاصه که تنها توی ایرون، تنها توی تهرون... آخ جون!

نظرات 8 + ارسال نظر
گ.م جمعه 7 تیر 1387 ساعت 12:25

۳ تا ۱۰۰ تومن۲ تا مجانی...!!!

siamak یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 16:06 http://morghegereftar.persianblog.ir

تنها تو ایران ممکنه واسه یکی کامنت بذاری که بیاد مطلبت رو بخونه و او آدم...هههییی! آدم چی بگه؟!

تینا پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 22:23 http://redlife.blogsky.com/

فکر کنم دمه عیدی یه سر گیشا بیاین بد نباشه...چون تا دلتون بخواد پر از این چیزای ۳ تا ۱۰۰ و...تازه روز اخر یه چیزی هم بهت اضافه میدن که جنسشون رو برداری!!!

خداییش خیلی باحاله. امسال هم حتما یه سر میایم.

الهام پیری پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 18:45

ای جان!

احسان پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 18:19 http://nagofteh-ha.blogsky.com

مرده شور تو و اون شورت ها مامان دوزت رو ببرن که ۱۰ تا شو میخری ۵۰۰ تومن. تازه معلوم نیست کجاش سوراخ از آب در بیاد.
در ضمن همه چون فکر می کنن با کلاسی بهت می گن احسان...! ولی قیافتو ببینن حرفشونو پس می گیرن.
در هر صورت من شک ندارم که توی استرالیا هم شورت ۳ تا ۱۰۰ تومن پیدا میشه... باید تحقیق کرد!

باز به من که ۱۰ تا می خرم ۵۰۰، یعنی دونه ای ۵۰! جنابعالی که ۳ تا ۱۰۰ می خری میفته دونه ای ۳۳ تومن! پول بیشتر بده جنس بهتر ببر بیچاره!

ربوتیا پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 13:28

خوب من با همین چیزا کلی حال میکنم وقتی دبی میرم یه فیلم اریجینال بخرم میبینم ۴۰دلارقیمتشه دچار سرگیجه میشم

۳۰ دلار که فیلمای معمولیه، مثلا ارباب حلقه ها یا هری پاتر بخوای بخری یهو می شه ۵۰ دلار!
البته دبی توی خیابون النخل چند تا فروشگاه هست فیلم می فروشن ۵ درهم.

ربوتیا پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 09:24

راستی ببخشید من نمیدونم چرا اسم شما تو ذهن من احسان حک شده هرکاریش میکنم حسام نمیشه ولی قول میدم همه ی سعیمو بکنم

ممنون می شم، چون از احسان زیاد خوشم نمیاد!

محسن چهارشنبه 22 اسفند 1386 ساعت 11:44 http://after23.blogsky.com/

تو فکر می کنی من عاشق چیه اینجام؟ عمرن مهاجرت یکنم. مگر مهاجرت ما را ........بعد از نیمه شب.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد