پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

تبادل فیلم

توی پست قبلی فرزاد یه کامنتی گذاشت که منو وادار به نوشتن این پست کرد. فرزاد نوشته بود بجای خریدن فیلم می شه اونها رو داونلود یا مبادله کرد.

شاید هر کسی نتونه به راحتی فیلم داونلود کنه (اون هم با این سرعت اینترنتی که اغلب ما داریم)، اما به نظر من تبادل فیلم یکی از راه های خیلی خوب و به صرفۀ تماشای فیلم های بیشتره.

کافیه یه فهرست از فیلم هایی که دارین درست کنین و اون رو برای طرف مقابل بفرستین. بعد از اینکه روی تعداد فیلم های مورد مبادله به توافق رسیدین، هر کس فیلم های درخواستی اون یکی رو براش کپی می کنه، یه جایی قرار می ذارین و فیلم ها رو می دین به هم! به همین سادگی! به این ترتیب قیمت هر فیلم حدود ۲۵۰ تومن درمیاد!

برای تبادل حتما لازم نیست که یه آرشیو بزرگ داشته باشین، من خودم هفت هشت سال پیش با فقط ۱۵ تا فیلم شروع کردم!

نظرات 20 + ارسال نظر
مهدی جمعه 8 شهریور 1387 ساعت 19:39

سلام عزیز اگه میشه لیست فیلماتو برام میل کن .. یا حق

OK

مصطفی جمعه 8 شهریور 1387 ساعت 02:40

آقا . منم هستم . نه فقط فیلم بلکه هر نوع فایلی که داشته باشم و داشته باشید . حدود ۳۰۰ تا دی وی دی دارم با یه ۱۰۰ تایی هم فیلم روی هاردم و یه هف هش ده تایی هم فیلم ریپ شده از ‌بلو ری یا اچ دی دی وی دی . یه ۳۰۰۰۰ تایی هم والپیپر معرکه با رزولیشن بالا یه عالمه اسکرین سیور یه عالمه نرم افزارای مختلف . یه عالمه عکس جور وا جور . انواع و اقسام فایل های پی دی اف و .... من اهل اصفهان هستم . هر کسی خواست به میل من نامه بده و شماره بذاره تا باش تماس بگیرم .

شما با این گنجینه فرهنگی/هنری/کامپیوتری که دارین کاش تهران بودین!

سیما سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 08:43

خیلی ایده جالبی است و ظاهرا استقبال شده ولی انگار همه فقط فیلمی را که می خواهند گفته ان !
راستی من می خواستم برای نوشته ترمینال چیزی بنویسم که جای نظرات نداشت منهم کارهام برعکس است مدتها نظری نمی گذارم یک دفعه می خواهم برای نوشته ای که کسی نخواسته که نظر بدهیم ُ‌نظر بنویسم خوب منهم اینجا می نویسم که کلا به نظرم نگاهت به محیط اطراف نگاه جالبی است به نظر من نگاهی خونسردُ- واقع بینانه و توام با طنزی مودبانه و گاهی تلخ موفق باشی

من و آقای دانشجونما اولین تبادلمون رو داریم انجام می دیم! بقیه همه هرکی خواست به اون یکی خودش ایمیل می زنه دیگه!

دانشجو نما پنج‌شنبه 13 تیر 1387 ساعت 01:30 http://www.2regard.tk

آقا چی شد این لیست فیلما ؟؟
قرار بود تا شب بفرستی ؟!!
از الآن بد قولی کنی معاملمون نمیشه ها !
p-:
بفرست که منم بفرستم
;-)

فرستادم که!

fereydoun چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 21:35

salam,,

taajob nakonin,, man pype farsi sakhtameh.

salian bod , donbalej arshive nashriate ghabl wa baad az enghelab migashtam.
hamin chand waght pish dar dastresam gharar gereft. amma digeh on eshtiagheh ghabli ra nadashtam.!!!!!ha , ha, ha

mikhastam azat khahesh konam,, keh lotfan listeh arshive filmato chap koni,,, shayad man az in sareh dobya taleb basham.

injori on moshkelati keh mohsen matrah kardeh bod( alamateh ramzo,taghireh ghiafeh,,.....) digeh moredi nakhahad dasht.

aya emkanesh hast?

ghorbanat fereydoun

salam,

shoma koja hastin aslan? hatman midunin ke ersal va daryafte cd o dvd be kharej az iran mamnooe

کیت کت خوشمزه ... چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 18:45 http://redlife.blogsky.com/

به کسایی که یه دونه فیلم هم ندارن فیلم میدین؟؟!!!

شما یه آرشیو کامل از فیلمهای تاریخ سینما دارین،از کازابلانکا و بر باد رفته گرفته تا فیلم های سال ۲۰۰۸... سال دیگه که تشریف بیارین اینجا دونه دونه شون رو می شینیم با هم نگاه می کنیم!

محسن چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 12:10 http://filmamoon.blogsky.com

پس فکر کردی که چی؟ مگر من ایرانی نیستم. مگر هنر نزد ایرانیان نیست و بس؟

محسن چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 10:02 http://after23.blogsky.com

من نسخه روپرده ای ایندیانا جونز ۴ رو دارم.

هنر کردین!

دانشجو نما چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 03:00 http://www.2regard.tk

من سری کامل سریال x files رو دارو.
برای آقا سامان که میخواست
همینطور سریال ۲۴.
ولی ایمیلی که نوشته مثل اینکه اشتباهه.
اگه خواست از طریق وبلاگ یا ایمیلم میتونه خبرم کنه .
ضمنا واسه مبادله فیلم هم پایم.
هر کی خواست خبرم کنه لیست فیلمامو براش بفرستم .
;-)

دانشجو نما چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 02:50 http://www.2regard.tk

سلام.
نظر خوبیه .
من حدود ۲۵۰ تا دی وی دی دارم.
میتونم لیستشو برات بفرستم.
بدم نمیاد یه نگاهیم به لیست فیلمای تو بندازم.
شاید تونستیم یه چندتایی مبادله کنیم .
هان ؟
اگه موافق بودی خبرم کن .

سلام.
من لیست فیلمامو امشب برات می فرستم. تو هم برام ایمیل کن:
hesgan@yahoo.com

محسن چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 00:29 http://filmamoon.blogsky.com

آیا کسی هست که ایندیانا جونز ۴ نسخه روپرده ای رو با ایندیانا جونز ۴ نسخه اصلی مبادله کنه؟!!

شما کدومش رو دارین؟!

احسان سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 22:11 http://nagofteh-ha.blogsky.com

همین کارها رو کردی که اون ۱۵ تا فیلم رو هم ازت زدن رفتن... حالا داری نقشه میکشی که فیلم دیگران رو بالا بکشی؟؟؟

من که گولت رو نمی خورم. خودم تنهایی فیلم هامو می بینم اما دست تو نامرد نمی دم!!!

قرار نیست کسی فیلماشو به کسی بده!
هر کس لیست فیلماشو می ده، انتخاب می کنن و بعد هر کی برای اون یکی کپی می کنه. بنابراین هیچوقت فیلمهای آرشیوت رو دست کسی نمی دی.
اول پست رو درست بخون بعد اظهار فضل بنما!

دارا سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 20:46

من فیلم ندارم هم می تونم باشم.
نه راستش سه جهارتایی دارم.

شما خیلی بیشتر از سه چهار تا دارین! حداقل خودم تا حالا ۱۰ تا برات کپی کردم که!

فرهاد سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 15:11 http://www.rahdari.ir/?page_id=2

سلامی چو باوی گند آشنایی به شما دوستان علاف که بزرگترین دغدغه ی زندگیتان فیلم کردن دیگران و دیدن فیلم شدن دیگران است...در وانفسای تورم و قطع برق و گرمای هوا دل خوشی دارید به خدا...
امیدوارم در لحظه ای که تصمیم دارید بدون من فیلم یا سریال تاپی ببینید برقتان یک هویی برود تا دلمان در این گرما کمی خنک شود اساسی...
راستی...ممنون که ما را برای همیشه حذف فرمودید

شما ماشالله انقدر سرعت آپ کردنتون کم بود که بنا بر قوانین فعلی پلان های روزانه ناچار به حذف شما شدیم. اما شما در دل همه ما جا دارید!

حمیدرضا سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 13:50

سلام
منم هستم ولی از اصفهان .هر کی پایست همینجا پیام بده.

سامان سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 07:46

سلام. کار جالبیه. من دنبال سریال X Files می گردم. البته سری کاملش. اگه کسی داشت بهم خبر بده.
saman_heart84@yahoo.com
در ضمن من سری اول و دوم سریال ۲۴ رو دارم.

فرزاد دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 08:56

موافقم .
خودم شروع می کنم : من تنها سریالی رو که دوست دارم ولی نتونستم پیدا کنم ارتش سری ه .
هر کی داره همینجا پیغام بده .

محسن دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 00:57 http://filmamoon.blogsky.com

البته بهتره قرار خیلی سری باشه. سعی کنید یک کلمه رمز هم بین خودتون بگذارید. تا اگر اجنبی و عوامل خود فروخته و بیگانه بو بردند و با گریم خودشونو به شکل یکی از طرفین در آوردن نتونن و فیلما رو به چنگ بیارن بدون اینکه تبادلی کرده باشند.

وبلاگتون زیباست و مطالبش خواندنی...
در ضمن خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و آغاز رمان هجده هزار صفحه ای سی جی ام: ویگو مورتنسن نوشته سارا صولتی را مطالعه کنید. این براستی باعث افتخار ماست که "شما" هم آن را بخوانید.

چون توی کامنت تبلیغ کتاب کردین حذفش نمی کنم وگرنه ما تمام کامنت های اینجوری رو پاک می کنیم اساسی!

مهسا یکشنبه 9 تیر 1387 ساعت 23:21 http://www.poem.blogsky. com

خیلی وبلاگ زیبایی دارید به وبلاگ من هم سری بزنید
راستی چه قدر ایده ی جالبیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد