پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

آزمایش موشکی: پیشرفت فوتوشاپ!

دربارۀ آزمایش موشکی هفتۀ قبل ایران حرف و حدیث های زیادی هست که در نوع خودش جالب توجهه. تقلبی بودن تصویر مخابره شده از خبرگزاری رسمی ایران عنوان خیلی از سایت ها و وبلاگ ها شد و از ما بعنوان Axis of Photoshop نام بردن!

ظاهراً ماجرا از این قرار بوده که در مانور روز چهارشنه، یکی از چهار موشک (به دلیل عدم عملکرد Launcher) پرتاب نمی شه و روی زمین باقی می مونه:

اما چون زشت بود بگن یکیش شلیک نشد با فتوشاپ یکی از موشک ها و گرد و غبارش رو Copy و Paste کردن در تصویر و طوری جلوه دادن که انگار هر چهار موشک شلیک شده:

اگه دقت کنین، قسمت هایی که تکرار شده رو می بینین:

جالب اینکه موشک چهارم پنجشنبه صبح بدون اعلام قبلی یهو به هوا پرتاب شد و طبق معمول با موفقیت به هدف اصابت کرد!

نظرات 7 + ارسال نظر
سامان چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 11:14

دیونه های وطن فروش: مانور به صورت زنده در ماهواره پخش شد امکان انجام فتو شاپ در تصاویر زنده وجود ندارد. این تصاویر ساخته شبکه های غربیست نه ایران.....ساده لوح های خوش باور بای

۱- اول سلام

۲- هیچ مانوری بطور زنده پخش نمی شه (من ۶ سال صدا و سیما بودم!)

۳- اتفاقا در تصاویر پخش شده هم یک موشک کمتر شلیک شد

۴- امکان انجام انواع افکت های تصویری روی تصاویر زنده با ابزارهایی بسیار ساده وجود داره (مثل ویدئو توستر).

۵- قربان شما

۶- بای!!!!!

عمو جمعه 28 تیر 1387 ساعت 12:57

بابا حالا اگه همون سه تا بود مگه اشکالی داشت؟ نکنه عدد سه مورد داره؟!

تینا جمعه 28 تیر 1387 ساعت 11:25 http://redlife.blogsky.com/

عجب؟؟؟؟!!!!!!!ببین چه کارا می کنن؟؟؟؟اخه تا این حد دیگه؟؟شرم اوره...

محسن چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 15:45 http://after23.blogsky.com

چندروزی از دست قامنت های من راحت بودی. میخوام تلافی کنم.
اگه توی بعداز نیمه شب بود و ملقب به بی ادف نمیشدم مینوشتم که آن موشک آخری بعد از یک روز کجا رفت.
در ضمن من یک عکسی دیدم که توش حدود بیست سی تا موشک بود که توی آنها موشک هایی که به طور افقی به طرف هم میرفتند هم بود. پیداش کنم توی عکسامون میچسبونمش.
در ضمن تا آنجایی که من میدانم استکبار با فوتوشاپ عکس اولی رو درست کرده تا حقانیت ما را در دنیا مشکوک جلوه دهد.
چرا که دنیا از فردای این موشک باران لالمونی گرفت و به حقانیت ایران ایمان آورد. از آن شب به بعد خواب به چشم هیچ آدم استکباری نیامده. و این آدمای استکباری شبا با ده تا دیازپام هم خوابش نمیبره.

پریزاد چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 00:24

خیلی وقت از افکار بعد از نیمه شب خبری نیست!

ای بی ادب!

گلناز سه‌شنبه 25 تیر 1387 ساعت 13:52

حالا اون چهارمی به کجا خورد؟ بعد از یه روز .....

به هدف!

دارا سه‌شنبه 25 تیر 1387 ساعت 12:58

جل الخالق از دست این مهندس های کامپیوتر
هر چی رو هرجا می خان می زارن و بر می دارن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد