پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

افکار بعد نیمه شبی تعطیلات

1-      هفتۀ اول عید شمال بودیم، اکسیژن زده شدیم برگشتیم تهرون یه کم دود بخوریم سرحال بیایم!

2-      ما سال نو رو با تلویزیون طپش تحویل کردیم و بعدش هم خیلی شیک پیام اوباما رو شنیدیم! فکر کنم ما مصداق واقعی تهاجم فرهنگی/سیاسی باشیم.

3-      امسال هیچ آلبوم موسیقی درست و حسابی برای عید نیومد. آلبوم منصور به درد عمه اش می خوره، بقیه هم مالی نبودن. باز به ساسی مانکن و کیوان بهارلو! دم داخلی ها و زیرزمینی های خودمون گرم که تو این اوضاع آهنگ ضبط می کنن می دن بیرون.

4-      هر شب راس ساعت ۸ مشتری ثابت شبکۀ ۲ هستم که برنامۀ نوروزی کلاه قرمزی رو پخش می کنه. این برنامه ایدۀ جالی داره (عید دیدنی با هنرمندان) و آدم از حرف های کلاه قرمزی و پسرخاله روده بر می شه. به نظر من قسمتی که محمدرضا هدایتی مهمون برنامه بود تا حالا از همه جالبتر بوده...

5-      سریال مرد دوهزار چهرۀ مهران مدیری رو هم هر شب دنبال می کنم. اوایلش بی مزه بود اما الان خیلی خوب شده. با اینکه طرح کلی داستان و کاراکترها از سری اول وجود داشته، باز مدیری به سبک "راه بنداز، جا بنداز" خودش پیش رفت و بعد از سه چهار قسمت برنامه اش رو جا انداخت. می تونست خیلی بهتر از این باشه، می تونست مثل سری اول وسواس بیشتری در دکوپاژ به خرج بده، اما در همین حد هم کاملاً قابل قبوله. برام جالب بود وقتی فهمیدم خیلی از ایرانی های مقیم ممالک خارجه هر روز سریال های ما رو از روی اینترنت داونلود می کنن و می بینن!

6-      این روزها تهرون از همیشه خلوت تره. مسیر یه ساعته رو می شه ظرف ده دقیقه رفت و زودتر به قرار رسید و علاف شد! از هر جا که باشی هم کوه های شمال تهرون دیده می شن هم کوه های جنوب شهر... حتی نوک برج میلاد هم کاملاً معلومه و آسمون آبی آبی! کاش اونایی که رفتن مسافرت همونجا بمونن برنگردن دیگه!

7-      این هفته شیش هفت تا فیلم دیدم که هیچکدوم در حدی نبودن که بخوام درباره شون بنویسم. فقط Bedtime Stories (محصول ۲۰۰۹) با بازی آدام سندلر فیلم نسبتاً خوبیه که چند تا سکانس خیلی خنده دار داره.

8-      Lost خونم کم شده بود، دو اپیزود آخرش (۹ و ۱۰) رو که بخاطر مسافرت عقب افتاده بودم گرفتم و دیدم. آخر اپیزود ۱۰ اتفاقی افتاد که چشمام از حدقه زد بیرون!

9-      تمام تبلیغات تلویزیون شده آگهی بانک ها برای قرعه کشی های مختلف: بانک رفاه، ملی، تجارت،... اونم چه جایزه هایی: اسکناس ۵۰۰۰ تومنی به ارتفاع قلۀ دماوند! نمی دونم توی کشورهای دیگه هم بانک ها اینجوری توی تلویزیون تبلیغ می کنن یا نه. اگه کسی می دونه بگه لطفاً!

10-   یادتون نره که فقط چهار روز از تعطیلات باقی مونده و بعدش دوباره روز از نو روزی از نو! ها؟ کوفتت شد؟ کیف کردم!

نظرات 20 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 19:40 http://axamoon.blogsky.com

خب معلومه. من منظورم اینه که بلیط و خروجی و اینا ردیفه؟
فردا پانشیم بریم فرودگاه و بگن که نخیر شما مثلن مشکل خروجی و اینا و بلیط و اینا دارید؟
کی به ما خبر میدن؟
تا قبل از عروسی باشه ها. اگر نه که ما دچار مشکل برای گرفتن مرخصی و اینا میشیم.

اگه به مشکل بربخوریم تازه دچار مشکلات عاطفی و ضربه روحی هم می شیم که اونوقت کی می خواد هزینه هاشو پرداخت کنه؟ احسان می ده؟ یا فرشته؟ یا اصلا دولت استرالیا؟

محسن چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 08:36 http://after23.blogsky.com/

ما چاهار نفریم. فقط باید طوری بریم و برگردیم که من برسم شنبه تهرون باشم. میدونی که کارم خیلی مهمه و باید سر کار باشم.
از اون طرف کمی زودتر بریم که به تدارکات و اینا برسیم.

مشکلی نیست، ردیفش می کنیم. کارهای تدارکاتش با احسان!

احسان سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 18:55 http://nagofteh-ha.blogsky.com

من باب عروسی شما در سیدنی... ما که حرفی نداریم. اگه همه خانوادتون هم بیان با مهموناتون... باز هم پول رفت و برگشت ما به تهرون نمیشه!! در ضمن فقط اگه اومدی پیژامه ابی سفید راه راه چند تایی بیار که کم نیاد...

چرا پیژامه بیاریم؟ همونجا پیژامای خوب خارجی می خریم حالشو می بریم... راستی اونجا بساط مساط هم فراهمه یا بیاریم مواد اولیه رو؟!

محمد دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 19:48 http://mohamed.blogsky.com

حسام سلام
خوشحالم دوباره میام اینجا!
کلاه قرمزی و مرد 2 هزار چهره رو کامل دیدم. کلاه قرمزی تموم شد و من کلی حرص خوردم. تازه داشتم باهاش حال میکردم. ولی مرد 2 هزار چهره رو زیاد نپسندیدم بجز بعضی قسمتاش و پیام کلی سریال که فوق العاده بود.

من برگشتم.))

رسیدن به خیر.
دلمون تنگ شده بود برات.

محسن دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 16:24 http://filmamoon.blogsky.com/

میخواستیم این کارو بکنیم دیگه سریالا تموم شد. سال دیگه ایشالله این کارو می کنیم.

اووووه!‌ حالا کو تا سال دیگه؟!

احسان یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 15:10 http://nagofteh-ha.blogsky.com

همه از طرف من دعوتین عروسی حسام... سعی کنین دیر نکنین. حسام و تینا خیلی طفلک ها تدارک دیدن!! تاریخش هم که معلوم شد. ما نمیخواستیم بیایم. فقط می خواستیم تاریخش رو به بقیه بگیم... مخلصیم خوش بگذره!

ببین اگه فکر می کنی نمی تونین بیاین ما برنامه رو ردیف می کنیم عروسی رو سیدنی می گیریم بر و بچز رو هم دعوت می کنیم خونه شما!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 07:56

گذاشتم تعطیلات تمام بشه بعد کامنت بذارم.ما که در تعطیلات تقریبا به اندازه سی سال خوابیدیم . برف هم ندیدیم چون تهران نبودیم.اصولا به کلاه قرمزی هم علاقه ای نداریم اما قویترین مردان ایران رو تا آخر دیدیم .برو خوش باش تا احسان بیاد فضا رو بگونجونه

فکر کردی اسم ننویسی نمی شناسمت آروم؟!
من همیشه فکر می کردم آخه کدوم آدم عاقلی می شینه مسابقه قویترین مردان ایران رو تماشا می کنه که فکر کنم حالا جوابمو گرفتم!

محسن شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 10:27 http://after23.blogsky.com/

نه این شبکه جهانیهIRIB1 فقط تکرار داره. همیشه تکرار ها رو می بینیم ولی در همان ساعتی که شبکه ایران غیرتکراری میده.
اون دیش راه نیافتاد که نیافتاد.

بابا یه آنتن دوهزار تومنی بخرین بذارین زیر تلویزیون تمام کانال های داخلی رو باز کنین دیگه!

محسن جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 23:41 http://after23.blogsky.com/

بالاخره موفق شدیم که از شبکه جهانی ایران کلاه قرمزی و مرد هزار چهره رو ببینیم. ولی هر روز مال شب قبل رو.

ساعت ۸ شب پخش می شد و فردا عصر ساعت ۵ و نیم تکرار. احتمالا شما تکرارها رو دیدین!

ترانه جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 19:20

هنوز رو پرده ایه؟

آره. بیاد می گیرم خبرت می کنم.

احسان پنج‌شنبه 13 فروردین 1388 ساعت 05:24

کلا مثل هرسال عید علاف بودی... همه این کارهایی که کردی سمبل تعطیلات نوروزه. به نطر من نوروز شده ابطال وقت!
خوشحالم از این که اینجا نوروز (مثل ایران )نداریم! یا اگه داریم هیچ کی خیلی بهش اهمیت نمیده. دم سال تحویل که میشه بدو بدو می کنیم و هزار تا کار نکرده. آخرش هم : بوم... یک توپ در می کنن و همه چی مثل قبل میشه ...

چه فشاری رو تحمل می کردی اینجا توی این ۳۰ سال مادر جان! خوب شد رفتی!!!

ترانه چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 17:50

سال نو دوباره مبارک. حیف که ما نبودیم از این برف زیبا لذت ببریم. امیدواریم شما برده باشین. راستی یک سوال برام پیش اومده بود.کارولاین سه بعدیه؟

در ضمن اگر قصد ناامید کردن انسان از زندگی رو اشتی با جمله آخرت به طرز جلبی موفق شدی!

کارولاین سه بعدیه، اما نسخه ای که اینجا دست ما می رسه دو بعدیه. یعنی حتما باید توی سینمای مخصوص دید تا سه بعدی بودنش دیده بشه.

قصد من هم کاملا ناامید کردن انسان ها بود! به قول کلاه قرمزی امروز (جمعه) روز غصه خورون هست که باید بعد از اینهمه تعطیلی دوباره بریم مدرسه و دانشگاه و سر کار!

فرشته چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 10:43 http://freshblog.blogsky.com

سلام خوبی حسام ؟ می خواستم بدونم عروسیت دقیقا چه روزیه ؟ ما داریم برنامه ریزی می کنیم بیاییم ایران احسان می گه برای عروسی حسام بریم!! اگر تونستی تاریخشو به میلادی بهم بگو ببخشید ولی من تقویم فارسی ندارم!!! شرمنده!

جدی می خواین بیاین؟ فکر نمی کردم جدی بگین! حالا که دارین میاین یه جوری تنظیم کنین که ۵شنبه ۱۳ آگوست اینجا باشین.

خرس قطبی چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 06:47 http://polar-bear.ca

این فصل 5 لاست اولش یکم قر و قاطی شروع شد ولی به نظر من داره بهتر میشه؛ اینا خوب بلدند ماجراها رو به هم بچسبونند؛ جزابیت این سریال هم همینه که چیزی توش گم و گور نمیشه؛ اگه تا حالا مشخص نشده باید منتظر شد و دید...

قسمت 11 قراره فردا پخش بشه (1 آوریل) که من یه تقلب زدم به ویکی پدیا ببینیم چی میشه!

تقلب به ویکی که چیزی نیست، من فیلمنامه هر قسمت رو یه هفته قبل از پخش داونلود می کنم و می خونم!!!

محسن سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 18:05 http://after23.blogsky.com

از کجا نگاه کنیم و با چیمون نگاه کنیم. برویم خانه همساده؟
ولی نه امروز باید بروم به خانه هاسمیک. اون جا کلاه قرمزی را می بینم. گفتی ساعت چند بود؟
خب میرم توی متن میبنم.

کلاه قرمزی این دفعه اتفاقا یکی از بهترین هاش بود. دیدین؟

لاله سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 17:37 http://barani.ca

عیدها تهران جون میده برای رفتن به درکه و دربند. هم خلوت و هم هوای تمیز. وقت خوبی برای رفتن به موزها هم هست. همینطور رستورانهایی که روز های عادی جای سوزن انداختن نیست.
اپیزود 10 لاست رو ندیدیم هنوز. شاید امشب ببینیم.
سریالهای ایرانی هم که فقط مهران مدیری رو میبینیم فعلا.
بانکهای اینجا جایزه نمیدن. اما خب سر اینکه یک دهم درصد بیشتر از بقیه سود سپرده میدن دارن خودشون رو خفه میکنن از تبلیغات. آخه اینجا شما باید بابت نگهداری پولتون توی بانک به بانک پول بدید. یعنی مبلغی رو هر ماه باید بپردازید. حالا رویال بانک یه حساب جدید ابداع کرده Tax free هست و کلی هم تبلیغ میکنه بابتش. کلا چون سیاستهای مالی و اقتصادی اینجا متفاوت هست برای همین هم تبلیغاتشون متفاوته. اینجا از شما بابت خوابوندن پولتون توی بانک پول میگیرن که مردم مجبور به سرمایه گذاری و به جریان انداختن پولهاشون بشن.

مدتی که خارج از ایران کار می کردم یه حساب باز کرده بودم توی HSBC. موقع برگشت دلم نمی خواست حسابم رو ببندم چون روش کارت اعتباری داشتم، اما دیدم به ریال که حساب کنیم اصلا به صرفه نیست! هم باید ماهی کلی پول به بانک بدم هم اینکه یه مبلغی رو باید توی حسابم نگه دارم! برای همین بی خیالش شدم و حساب رو بستم!

روح الله سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 16:35 http://noziva.persianblog.ir

سلام. افکار بسیار جالب و متنوعی بود. دو تا نکته اش برای من خیلی جالب بود. یکی خلوتی تهرون که من تو این روزا دارم فکر می کنم که اگه جمعیت تهرون سالها پیش تثبیت شده بود عجب شهر زیبایی می شد.
یکی هم اپیزود 10 LOST که واقعا غیر منتظره و عجیب بود. من که اصلا انتظار این اتفاق رو نداشتم.
امیدوارم سال خوب و پر از موفقیتی داشته باشی

پس تو هم اینکاره بودی و ما نمی دونستیم؟! فکر می کنی سر بن چه بلایی اومد؟؟؟؟
امیدوارم شما هم سال خیلی خوبی داشته باشین.

محسن سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 16:10 http://after23.blogsky.com/

ما آنقدر متجددیم که کانال های ایران را هم با دیش می گیریم ولی مدتی سه چهار ماهی هست که این کانالها را نمیتوانیم بگیریم تنظیماتش بهم خورده یا فرکانسش عوض شده که تا به حال نتوانسته ایم توی خانه خودمان مرد دوهزار چهره را ببینیم. کلاه قرمزی را هم اصلن ندیده ایم.
خلاصه خیلی کارها نکرده ایم.
ولی امروز دیگر یک آنتن بشقابی رومیزی میخرم. نمیدانم مجرب باشد یا نه؟
یه عکس برف گذاشتم توی عکسامون. خیلی برف خوبی بود. خوب شد که ما سفر نبودیم و سر کار بودیم و این مناظر زیبا را دیدیم.
جمله آخر از مصادیق بازر ضرب المثل معروفی است که می گوید:
قمار باز اگر نگوید به تخمم دق می کند.

بعضی قسمت های کلاه قرمزی از مرد دوهزار چهره هم خنده دارتر بود. از این به بعدش رو نگاه کنین.
ضرب المثل آخر را هم نشنیده بودیم، فیض بردیم!

فرشته سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 05:41 http://freshblog.blogsky.com

آلبوم منصور رو شنیدم تقریبا گند زده!
سریال ها رو هم دانلود می کنیم می بینیم ! هر شب مثل شما! مرد دوهزار چهره خوبه اما بعضی جاهاش دیگه خیلی .......... به قول خودت می تونست وسواس بیشتری به خرج بده! کلاه قرمزی رو هنوز ندیدیم!
در مورد آب و هوای تهران هم که همیشه نوروز اینقدر تمیزو خیابونها خلوت بودن.
اینجا بانکها اصلا در مورد جایزه هاشون تبلیغ نمی کنن در مورد کیفیت سپرده گذاری و امنیت مالی بیشتر تبلیغ می کنن اصلا شک کردم که جایزه میدن یا نه!
این جمله کوفتت شد؟ حال کردم رو برای کی نوشتی؟

امروز صبح از خواب بیدار شدم دیدم داره مثل چی از آسمون برف میاد و همه جا سفید شده! فکر نکنم تابحال این وقت سال تهرون برف اومده باشه. منکه یادم نمیاد.
جمله آخر رو هم برای بر و بچز داخل نوشتم که بعد از هیفده هیجده روز شنبه باید برن سر کار! شما که تعطیلی نداشتین، هیچ!

فرنوش سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 03:02 http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

من همیشه اینجور تبلیغات رو پاک می کنم اما چون سایت جالبی راه انداختین نگهش می دارم. برو خوش باش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد