پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

یه کاریکاتور سینمایی

 

ببخشید خانوم، می خوام از نفرینی که این فیلم بر من بجا گذاشته شکایت کنم! 

نظرات 8 + ارسال نظر
فرشته سه‌شنبه 23 تیر 1388 ساعت 12:43 http://freshblog.blogsky.com/

بابا حسام جان اینجا از ایران ما خیلی عقب تریم برادر! میدونم کدوم انیمیشن رو می گی سه بعدی هم میآد ولی هنوز نیومده اینجا تبلیغش رو دیدم

فرشته شنبه 20 تیر 1388 ساعت 12:20

نه آپ رو ندیدیم و چیزی هم من در موردش نشنیدم ؟؟

چطور نشنیدی؟؟؟
UP انیمیشن جدید پیکساره بعد از Wall-E. به نظر من بهترین انیمیشن 2009 تا بحال بوده و بعید نیست امسال هم اسکار بگیره... البته باید منتظر انیمیشن کمپانی دریم ورکس هم باشیم.

فرشته جمعه 19 تیر 1388 ساعت 05:19

چرا دیشب رفتیم ترنسفورمرز جات خیلی خالی بود ... این هفته هم میریم آیس ایج ۳ ! هری پاتر هم این هفته میآد .... جالب حسام کارولینا هنوز اینجا نیومده!!! تبلیغشو می کنن بزودی... برونو هم اومده ولی من اصلا ازش خوشم نمیآد.

ترانسفورمز ۲ باید توی سینما خیلی قشنگ باشه، با اون همه جلوه های ویژه.
آیس ایج ۳ اینجا هم اومده با کیفیت اوریژینال، نمی دونم از کجا میارن نامردها!
کارولاین هم انیمیشن قشنگیه، اگه بصورت سه بعدی بود حتما برین ببینین. اما اگه سه بعدی نبود می تونین صبر کنین تا روی دی وی دی ببینین. داستان قشنگی داره اما به پای انیمیشن های پیکسار نمی رسه اصلا. انیمیشن آپ چطور؟ اونو دیدین؟

محسن چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 18:01 http://after23.blogsky.com/

چه خوب که فهمیدم که تو هم نفهمیدی.
من از اون چیزی که محمد هم نوشته بود چیزی نفهمیدم. یعنی این که مربوط به فیلم رینگ یکه. حالا می گی شی وکنم؟

برای شما تماشای یک عدد فیلم Ring 1 و بعدش هم Ring 2 تجویز می شود.

فرشته چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 04:10 http://freshblog.blogsky.com/

فیلمش جنگیر بوده یا حلقه ... هاهاهاهاها!!!!!!!!!

همون حلقه درسته.
شما تازگی ها اونجا سینما نرفتین؟

محمد چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 00:34

این کاریکاتور راجع به فیلم ring 1 هستش ایا؟ ایا من درست فهمیدم یا منظور دیگری داره؟

آفرین!

محمد سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 18:07 http://mohamed.blogsky.com/

حسام بذار من اولین نفری باشم که بگم هیچی از این کاریکاتوره نفهمیدم.)))

من خودم اولین نفری بودم که ازش هیچی نفهمیدم!

محسن دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 15:58 http://filmamoon.blogsky.com

حسام من نه وفهمم که تو شی وگویی؟ من خنگ شدم؟ آلزایمر گرفتم؟ باید یواش یواش به محمود بگم میرحسین؟ من باید شی وکنم؟

نه، فعلا ایراد از منه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد