پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

تحلیل خبری: دولت ۷۹ ثانیه ای

احمدی نژاد با بیان اینکه جلسه‌ی استانی هیات دولت در مورد استان تهران هفت ساعت طول کشید و طولانی‌ترین جلسه‌ی هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی بود، گفت: این جلسه ‌٣٢٠ مصوب داشت. (منبع خبر از ایسنا

هفت ساعت = ۴۲۰ دقیقه = ۲۵۲۰۰ ثانیه 

تقسیم بر ۳۲۰ (مصوبه) = کمتر از ۷۹ 

نتیجه ۱: برای هر مصوبه تنها ۷۹ ثانیه وقت صرف شده.

نتیجه ۲: هیات دولت خیلی فرز می باشد و قادر است تند تند برای حل مشکلات ما تهرانی ها مصوبه ایجاد نماید. 

خبر سینمایی مرتبط: قرار است فیلم The Fast and the Furious 5 با شرکت محمود احمدی نژاد و جمع کثیری از اعضای کابینه به زودی در تهران کلید بخورد!

نظرات 9 + ارسال نظر
دارا سه‌شنبه 23 تیر 1388 ساعت 13:55

یارو رفته بود مسافرت بعداز چندین سال برمی گرده میبینه چندتابچه به بچه هاس اضافه شده میپرسه خانوم این کیه میگه یه شب تواومدی به خابم بعداین دنیا اومد. میگه اون کیه؟ میگه یه شب من اومدم به خابت اون دندیا اومد. میگه خوب اون یکی که داره اون گوشه ماست میخوره کیه؟میگه بابا ولش کن بزار ماستشو بخوره..
حالا پسرم دانستی کسی که داره ماستشو میخوره چه جور مخلوقیه؟

فرشته سه‌شنبه 23 تیر 1388 ساعت 12:54 http://freshblog.blogsky.com/

متن و که خوندم خیلی خندیدم و نظر تو واحسان رو که خوندم غش کردم از خنده!!!

فکرش رو بکن محمود در نقش ون دیزل و الهام در نقش پاوول والکر وااااااااااااااایییییییی عجب دولت فرهیخنه و تیزی!

:)

محسن دوشنبه 22 تیر 1388 ساعت 21:11 http://after23.blogsky.com/

به نظر من که نمیتونن ماست خودشونم بخورن. چی برسه به ماست ملت. ملت ماستش کجا بود؟
البته من فکر می کنم که این ها را تقسیم کرده اند. و هر یک از اعضای دولت عین ورقه تصحیح کردن یکی بیست سی تا بهشون رسیده. البته شاید یک مقادیری هم لباس شخصی دم دستشان بوده به آن ها هم مقداری داده اند. در نتیجه این عدد 79 ثانیه شما علمی نیست. نمودارش را توی اکسل بکش می فهمی.

:)

دارا دوشنبه 22 تیر 1388 ساعت 16:42

نه این ماست یه معنیه دیگه داره . از عمو محسن بپرس تهت میگه..

؟؟؟!

احسان دوشنبه 22 تیر 1388 ساعت 16:04

من فکر میکنم اون ها کل جلسه یک مصوبه تصویب می کنن... بعد بقیه رو فقط میخونن و همه با هم میگن قبوله قبوله. اینطوری در وقت هم صرفه جویی میشه.

رئیس دولت (با لحن ساسی مانکن): شما چی می گین قبوله؟
اعضای هیات دولت: وای وای قبوله!!!

دارا یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 15:43

بابا چیکار داری؟بزارماستشونو بخورن.

کاش ماست خودشونو می خوردن، دارن از کاسه ماست ملت قورت قورت سر می کشن!

محمد یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 13:45 http://mohamed.blogsky.com/

با سلام و ضمن عرض تبریک و تسلیت و درود و مرگ
به نظر من وقتش رو یه کم بیشتر کنن بهتره!

وقتش رو فعلا چهار سال بیشتر کردن، اگه استقبال همینجوری زیاد باشه مادام العمرش هم می کنن!

محمد2 یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 12:55

وقتی 21 میلیون رای و تو 3 ساعت میشمرن خوب میخوای 320 تا مصوبه تو 7 ساعت تصویب نشه؟ شما هم دیگه خیلی به این دولت مردمی گیر میدیا!:D

این دولت اصولا کارش خیلی درسته!
برای همینه که قدرت اول دنیا هستیم و همه کشورها هم دنبال الگوی مدیریتیشون هستن!

نهال یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 11:59 http://fazmetr.blogsky.com



اتفاقا دیشب داشتم همینو به پدرم میگفتم !..گفتم واقعا چه مدلی میشه که تو یه جلسه این همه مصوبه داد ...تقریبا تو تمام شهر ها همین مدلی کار میکنند...
استان البرز !

تازه به گفته خودشون برای استان تهران از همه بیشتر وقت گذاشتن، برای استان های دیگه همین تعداد مصوبه رو در زمانی کمتر وضع می کنن... یادمه برای یکی از استان ها حساب کردم شده بود هر ۳۴ ثانیه یه مصوبه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد