پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

نوروز ۱۳۸۹ مبارک!

 به امید سالی پر از رومانس، adventure، صبر و استقامت و اتفاقات خوب برای همۀ ایرانی ها


عیدتون مبارک!  

نظرات 22 + ارسال نظر
فرزاد یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 08:44

امیدوارم سال خوب و خوشی رو پیش رو داشته باشی و در کنار تینا از زندگی لذت ببری .از طرف من به همه تبریک بگو .

عمویی دیگر یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 03:15

از خنده مردم .آخه با چه جراتی این فیلم زندگی شیرین رو دیدی. خیلی خوب اومدی بدترین فیلم تمام عمرم

والله طبق یه توافق نانوشته وقتی شمال هستیم اونجا فقط فیلم ایرانی می بینیم! اونجا از پولانسکی و کوبریک هم کلی فیلم داریم اما نمی دونم چه اصراریه فقط این تیپ فیلمها رو انتخاب می کنیم!

تازه شانس آوردیم به روح پدرم (بازم جواد رضویان) رو لایی رد کردیم!

احسان پنج‌شنبه 5 فروردین 1389 ساعت 06:31

عیدت مبارک حسام. عیدت مبارک تینا. عیدت مبارک . عیدت مبارک .عیدت مبارک....

حال کردی چقدر جدی نوشتم!

مریم-یادگار دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 18:40 http://maryam-yadegar.blogspot.com

سلام:) سال نو مبارک باشه. من هم سال پر از موفقیت و شادی و سلامتی برای شما و تینا جان آرزو می کنم.
یعنی من عاشق سفره هفت سینتون شدم:) خیلی خیلی قشنگ بود.

aavin یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 19:03 http://persiarome.blogspot.com

Sal no shad bash.............sepaas Hesam aziz az payamet! rasti che haft sin khosheli!!!!!!!!!:DDDDDDDDDDD

فرشته یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 01:51 http://freshblog.blogsky.com/

نورزتون پیروز و بهترین ها رو براتون از درگاه حق آرزومندم ... سفره هفت سینتون خیلی قشنگ و سنتیه و من دوستش داشتم.

پروانه شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 15:06

من هم مشکل شما را دارم . سرکه را در ظرفی در بسته می ریزم.

علی شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 14:55

سالی خوبی داشته باشیآقا حسام

پروانه شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 09:44

آمدم هفت سین شما را تماشا کنم
بسیار ساده و زیبا و تنیده در تار و پود فرهنگ ماست.یک بار دیکه بتون تبریک میگم همسر بسیار نیک اندیشی دارید.

اگر اشتباه نکنم یک سین کم دارد و آن سرکه است. سکه دو ویژگی «سین» ها را ندارد:واژها ای عربی است و خوراکی هم نیست

ممنون از لطف شما.

درسته. ما بجای سرکه (که نماد جاودانگی است) سکه گذاشتیم (که نه پارسی است نه خوراکی و از ریشه گیاهی). آنهم بخاطر اینکه به بوی سرکه حساسیت شدید داریم.

خیلی جالبه که از بین اینهمه واژه فارسی، فقط این هفت سین هستند که:
۱- کاملا پارسی هستند
۲- ریشه گیاهی دارند
۳- خوراکی هستند
و
۴- با سین شروع می شوند...

نیلوفر جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 13:00 http://neeloofar.com

سلام...به به...اولین عید مشترکتون مبارکا باشه :)
منم دیدم زشته آپ نکنم...آپ کردم
سلام برسووووون

ر و ز ب ه جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 11:59

من به کل شرمنده!
از روز یک شنبه به جایی رفته بودم که اصلن واژه ای به نام اینترنت اونجا نمی پلکید!
اساسی دور بودم از همه وسایل ارتباط جمعی!
به هر حال اگر اشتباه نکنم نخستین سفره خانواده گرم شماست! امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشین. نیازی به سایر واژه های کلیشه ای نیست. تنها همین آرزو کافیه.
بهار سبز و گرمی رو داشته باشین.
همیشه باید افتخار کرد از داشتن دوستانی همچون شما.
با سپاس.
شادزی...

عمویی دیگر جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 02:29

1-این شاتر ایلند و که گفتی به ذهنم رسید چه خوبه که بعضی از فیلمهای قدیمی تر رو تو وبلاگت در موردشون بنویسی و نقد کنی مثل goodfellas یا خیلی کارای دیگه به غنای وبلاگ خیلی کمک میکنه جاشم انصافا خالیه
2-آقا حیفه این فیلمارو r5 ببینی به نظرم
3-سال نو به خودتون و همسرتون مبارک

۱- حق با شماست، حتما این بخش رو اضافه می کنم در سال جدید.

۲- اگه کیفیت فیلم (چه صدا چه تصویر) یه کم پایین باشه بلافاصله می ره توی سطل آشغال! کیفیت این یکی هم واقعا عالی بود، نمی دونم از کجا لو رفته. حتی صداش هم دالبیه!

۳- سال نوی شما هم مبارک باشه.

لاله پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 16:56 http://barani.ca

امیدوارم سال جدید سال صلح و صفا باشه و همه دلها شاد و لبها پر خنده باشه.
برای شما و تینای عزیز هم بهترین ها رو آرزو میکنم و امیدوارم سال جدید برای شما پر از تجربه های تازه و شیرین باشه.

آراس پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 15:50 http://kafecinema.blogfa.com/

ااا! پس شاتر آیلند رو دیدین؟
انتظار هارو براورده می کنه؟
خوب ۸ از ۱۰ امتیاز خیلی خوبیه دیگه!
کیفیت پرده یا... نکنه ناین؟

کیفیت عالیه، DVD 9 نیومده هنوز اما R5 اومده که مثل DVDrip هست.

فیلم خیلی خوبیه، اما یه مشکل بزرگ داره و اونهم تدوین خیلی خیلی مبتدی و بدیه که روش صورت گرفته. به فیلم ضربه زده.

فرشته پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 13:20 http://freshblog.blogsky.com/

حالا که سال تحویل نشده!!! هر وقت تحویل شد و سفره هفت سینتون رو دیدیم بعد تبریک می ذاریم!!!

پیشاپیش نوروزی خجسته رو براتون ارزومندم و امیدوارم بهاری سبز داشته باشید

پزوانه پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 10:13 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

نیایش در زادمان نوروز

تا نوای هفت سُرنا در گلستان، جان دمید
خواب ِ دیرین شد ز چشمان ِ زمستان ناپدید
روزگارا، هفت سُرنا را به گوش جان نواز
چشم را بیدار دار و سینه‌ ها را پُر امید

روزگارا، گلشن ِ نوروز را پُر بار کُن
شهد پیروزی به کام مرد و زن بسیار کُن
اَبر را جان‌بخش ساز و ماه را آیینه دار
بد دلان را دور، با ما نیکوان را یار کُن

روزگارا، تازه شد هستی در آغاز بهار
جشن جمشید جهان بین را جهان آرا بدار
مهر افزون کُن درون سینه ها در سال نو
فرِّ شادی را به جام زندگی از نو بیار

روزگارا، جشن ما را نو به نو جاوید ساز
سینه را پر مهرتر از سینه‌-ی جمشید ساز
رنج را آسان بنه بر مردم برگشته بخت
چشم نیکو مردمان را دیده-‌ی خورشید ساز

پروانه پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 10:04 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

با درود
برای شما خانواده ی کوچک با قلب هایی بزرگ در سال نو آرزوی شادی و تندرستی دارم.
سال نو حجسته باد

محمد پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 07:42 http://mohamed.blogsky.com/

آقا سال نو شما هم مبارک باشه . سال اولی که سال تحویل خونه ی خودتی حتما خیلی ذوق میکنی!)) خوش بگذره!

رزیتا پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 04:19

سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت
باشد اندر شهریاری برقرار و بردوام

سال خرم،فال نیکو،مال وافر، حال خوش
اصل ثابت،نسل باقی،تخت عالی،بخت رام

حسام جان سالی بسیار پربرکت رو برای تو و تینا جون آرزو میکنم. نوروزتون مبارک

هادی پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 04:02 http://playtime.blogsky.com

من هم نوروز رو به شما دوست وبلاگی فیلم بین تبریک میگم و آرزو میکنم با همسرتون 100 تا سفره هفت سین بچینین..

منا چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 12:39 http://8daily.blogsky.com/

سلام
منم عید و رسیدن بهار را به تو وبه تینای زندگیت تبریک میگم و امیدورام امسال کنار او عاشقانه ترین لحظات را توی دفتر زندگیتون ثبت کنید
تعطیلات خوش بگذره
موقع تحویل سال هم واسه من دعا کن که خوابم تعبیر بشه!!!!

محسن چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 10:52 http://askamoon.blogsky.com

اصلن عید خودت مبارک.
بزودیتم باید خیلی بزودی باشه والا ما داریم میریم یه جایی که تخم اینترنت رو ملخ خورده. مگه کاپی شاف و اینا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد