پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

افکار پراکنده بعد از نیمه شب

یک. رئیس جمهوری آمریکا: اگر کشوری به آمریکا حملۀ میکروبی کند، ما حق استفاده از سلاح هسته ای را برای خود محفوظ می داریم. (منبع)

دو. رئیس جمهور ایران: شما تازه از راه رسیده‌اید یک مقدار صبر کنید تا سرد و گرم را بچشید؛ دلیلی ندارد که هر حرفی به شما گفتند آن را تکرار کنید و بدان گنده‌تر و گردن کلفت‌تر از تو نیز نتوانستند هیچ غلطی بکنند. (منبع)

سه. انقلاب نارنجی قرقیزستان که به زور حکومت را در دست گرفته بود سقوط کرد..

چهار. دیروز هشت نفر در بانکوک در درگیری های خیابانی مخالفان حکومت کشته شدند...

بارش شدید تگرگ جمعه شب، که ظرف چند ثانیه کف تمام خیابون ها رو سفیدپوش کرد نشون می ده هر چیزی هر زمانی می تونه اتفاق بیفته. حتی تگرگی به این درشتی و شدت بعد از چند روز خیلی گرم.

نتیجه گیری: هیچ چیز غیرممکن نیست.

یه نتیجه گیری دیگه: بالاخره نتیجه می گیریم!

سوال: چه کسی بی ادب تر است؟!

نظرات 11 + ارسال نظر
aavin دوشنبه 30 فروردین 1389 ساعت 15:13 http://persiarome.blogspot.com

Ahmadinejad...az hame biadabtar ast!

:)

محسن چهارشنبه 25 فروردین 1389 ساعت 15:14

این روزها فیلم تو خیلی یادم میافته. با مناسبت و بی مناسبت. حتمند یک انرژی هایی اینا رو فرستاده طرف تو و توی خواب تو. حیالت راحت باشه. نه من جنم و نه تو کیت.
فردا یهو جن زده نشی بندازی گردن من.

انرژی هاشو حس می کنم. بازم بفرستین!

همون سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 23:47

میشه بگی دیشب تو خواب من چیکار میکردی؟

محسن سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 23:28

مربوط به پست قبلیه ولی چون بعد از نیمه شب بود اینجا آوردمش. به نقل از یک سایتی:
یک دختر مدل ۲۳ ساله از استیون سیگال شکایت کرد. او مدعی است که چندی پیش به عنوان دستیار سیگال استخدام شده اما سیگال از او سو استفاده جنسی کرده است. او مدعی است استیون سیگال ۲ دختر روسی را استخدام کرده که به صورت ۲۴ ساعته برای اراپه خدمات جنسی در خدمت استیون سیگال هستند ظاهرا یکی از دخترها از استیون سیگال جدا شده و او تصمیم گرفته این دختر مدل را جایگزین دختر روس کند. این دختر مدل مدعی است استیون سیگال از روز اول استخدام نزدیکم شدن و دستمالی او را آغاز کرده است. ظاهرا استیون سیگال گفته است که برای همسرش مهم نیست که استیون سیگال با کسی رابطه داشته باشد

محمد سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 18:43 http://mohamed.blogsky.com/

اون تگرگه خیلی بیخود بود! من همون موقع داشتم به کشاورزای بدبخت فکر میکردم که حاصل یه سالشون با تگرگ پرپر شد و از بین رفت.هر چی اگه تو زمان خودش اتفاق نیفته ممکنه نابودکننده بشه!

فرشته سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 05:06 http://freshblog.blogsky.com/

چقدر زشته که یه آدم حتی اینقدر پست اینجووری حرف بزنه!!!
خرداد پارسال هم نتیجه گیری الیت مشخص شد دیگه !!! که مثلا 5 میلیون برابر 40 میلیونه!!!

حرف حساب هم که سرش نمی شه... کم هم نمیاره! اما مطمئنم بالاخره یه روزی یه جایی مجبوره جواب پس بده.

محسن دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 17:36 http://after23.blogsky.com

چرا یک چیز غیر ممکنه و اونم اینه که سیاستمداران، نخسوزن محمود یاد بگیرن که چطوری سیاست مداری حرف بزنن و استفاده از واژه های لمپنی رو بزارن برای بعداز نیمه شب.
یه نتیجه گیری دیگه ات درسته بلاخره نتیجه میگیریم که همه دیکتاتور ی ها مثل قرقیزستان سقوط می کنن. گیرم با انقلاب رنگی سرکار اومده باشن. فک کردن ملت قرقیزستان خرن.
پاسخ به سئوال: اون هشت نفری که توی تایلند کشته شدن از همه بی ادف ترند!!

ر و ز ب ه دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 11:10

آقا سبورچیان!
تا حالا جلفای اصفهان رفتید؟
اگه زمانی گذرتون به اون جاها خورد بگید تا یه آدرس بهتون بدم برید پیش دوست ما تا با شخصیت دوم افکار بعد نیمه شب تون بیشتر آشنا بشید !! :دی

ما خودمون چند تا از اینجور شخصیت ها دور و برمون داریم! گذرت تهرون خورد بگو آدرس بدم!

روح الله دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 00:13 http://noziva.persianblog.ir

«این سخن بسیار عجیب است و دنیا نباید از آن بگذرد زیرا در قرن بیست و یکم که قرن ادعاهای حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم است، رئیس یک کشور تهدید به حمله اتمی می کند... معنای اینگونه سخنان این است که دولت امریکا، دولتی شریر و غیرقابل اعتماد است.» آیت الله خامنه ای
کاش آقای احمدی نژاد هم می تونست اینجوری موضع بگیره. به نظرم تأثیرش خیلی بیشتره، هرچند شخصاً معتقدم حتی اینجور صحبت کردن احمدی نژاد هم خیلی شرف داره به نرمش و انعطاف در مقابل این دولت شریر و غیر قابل اعتماد.
لینک سخنان باراک اوباما در نیویورک تایمز:
http://www.nytimes.com/2010/04/06/world/06arms.html?scp=1&sq=obama%20nuclear&st=cse

کوروموزوم نا معلوم یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 23:23 http://xxxy.blogsky.com

هوم این چند روزه داشتم فکر میکردم مثلا گردن کلفت تر از آمریکا کی میتونه باشه که هیچ غلطی نمیتونه بکنه؟
و تگرگو با اینکه دوسش داشتم یخورده صبح حالمو گرفت وقتی رفتم دیدم نصف بیشتر شاتوت ها و توتایی که میتونستم بخورمشون ریختن تو باغچی و تمام برگ های پاپیتال پاره شدن و درخت گل یخ کاناداییم که یه هفتم نیست کادو گرفتمش نصف برگاش ریخته.
و اینکه هر چیزی هر وقتی میتونه اتفاق بیفته...باید از رخوت بهار در بیایم تا ببینیم چی قراره اتفاق بیفته

دایی جان ناپلئون یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 18:38 http://www.daejan.blogfa.com

سلام
۱- دمت گرم اگه قسمت دوم سریال فلش فوروارد را داری یه نگاهی هم به بنداز
۲- درباره اتاق مطب به من یه زنگ بزن یکی خودم سراغ دارم که واسه یه فیلم ارش کمک گرفتم و گر نه یه مدیر تولید کاردرسا سراغ دارم می تونه بهت کمک کنه
۳- دوست دارم یه گپی با هم بزنیم من هم مشق فیلم انجام می دم

سلام
قسمت دوم فلش فوروارد رو دارم تا اپیزود ۱۵ که شنبه پخش شد.
مرسی از لطفت. حتما زنگ می زنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد