پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

آقا شرمنده، اصلاً بالکل فراموش کردم ها!

از بین تمام اخلاق های بدی که یه آدم می تونه داشته باشه، چیزی که بیشتر از همه اذیتم می کنه بدقولیه.

شکل سادۀ بدقولی می تونه این باشه که طرف یادش می ره مثلاً کتابی که بهم قول داده بود رو برام بیاره. شکل وخیمش هم اینه که اصلاً یادش می ره ساعت چند و کجا با هم قرار داشتیم! حالا وایسا تو خیابون، زیر برف یا بارون، تا آقا بیاد... موبایلش هم خاموشه!

زیاد پیش اومده رابطه ام رو با بعضی از دوستان بخاطر همین بدقولی ها کمتر کردم. از طرف دیگه، تمام دوستان نزدیکم آدم های خیلی خوش قولی هستن. مثل مهدی یا احسان، که اگر قرار باشه ساعت ۶ بیان پیشم، راس ساعت ۶ زنگ می زنن! یا فرزاد،که اگر توی خیابون با هم قرار داریم، همه کار می کنه تا یه ربع هم زودتر برسه...

اصولاً فکر می کنم آدم های خوش قول کسانی هستن که برای کارهاشون برنامه ریزی دارن، می تونن کارها رو زمانبندی کنن و مهمتر از همه اینکه برای خودشون و حرفشون ارزش قائلن.

همیشه آدم های جدید رو از روی دو تا نکته می تونم بهتر بشناسم. تست خوش قولی و فهمیدن سه فیلم مورد علاقه!

نظرات 7 + ارسال نظر
باران نوامبر پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 19:17 http://n-o-v-e-m-b-e-r-r-a-i-n.blogspot.com/

ای بابا من از فراموش کار ترین آدمای دنیام همیشه اینجور چیزا یادم میره مگه اینکه صد جا یادداشت بچسبونم و واسه موبایلم ریمایندر بذارم که یادم بمونه بعد همیشه هم همه جا چند دقیقه ای تاخیر دارم کلن هممون همین جوری هستیم احتمالن یه مساله ژنتیکیه

فکر نمی کنم به ژن مربوط باشه. بیشتر به... حالا... بی خیال!

روزبه سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 23:36 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

خوب رفیق تو نوشته بودی " آدم های جدید...." و پشتش اون تست رو زدی پس زمان زیادی طول نمیکشه و اون ممارستی که ازش حرف می زنی در کار نیست اگه طرف اصلن فیلمی ندیده باشه و دوست خوبی بتونه باشه.

یکی از دوستان فوق العاده خوب من و دوست داشتنی من اصلن فیلم نمی بینه! و اصلن صنعت سینما رو نمی پسنده. به جرات می تونم بگم درست مث آدمی زاد 50 تا فیلم ندیده کل عمر 30 سالش!
ولی خوب یکی از کارگردان های خوب تئاترمون هست!!!!

این اصلن نمیتونه با تو دوست شه نه؟

از قدیم می گن کفاش ها آدم ها رو از روی کفشی که به پاشونه می شناسن... خیاط ها از روی نحوه لباس پوشیدن... و معلم ها حتی از روی چهره!

وقتی از کسی هیچ شناختی هم نداشته باشی، اگر حرف فیلم و سینما بیاد وسط و ببینی طرف چه جور فیلم هایی نگاه می کنه و چی می پسنده، می تونه از همین راه به یه شناخت اولیه دست پیدا کنی حداقل.

مثلا اینکه طرف فیلم VHS تماشا می کنه یا توی LED بزرگ 46 اینچ خونه شون Blue-Ray داره می تونه به نوعی راهنمایی باشه برای شکل خونه و نحوه زندگیش...

اینکه فیلم های کمدی رو می پسنده یا بزن بزن اکشن بروس لی، یه راهنمایی دیگه اس...

حتی اینکه طرف چه نوع کمدی رو می پسنده... کمدی اسلپ استیک یا طنزهای سیاه؟

وقتی کفاش و خیاط و معلم و کی و کی و کی می تونن از روی بعضی چیزهایی که مرتبط با کار و رشته شونه به شخصیت آدم ها پی ببرن، چرا ما نتونیم؟!

محسن سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 22:40 http://after23.blogsky.com

به نظر من بدون گرفتن تست سه فیلم اول باهاش اصلن دوست نشو. توی همین مرحله ردش کن بره.
این قدر عصبانیت کرده که به جای خیر سرش گفتی خبر مرگش.
تو که کشتیش. حالا نکشش. شاید خوش قول شد.
ولی عمرن.

دقیقا. عمرن!

اصلا من خیلی ها رو توی همون مرحله تست سه فیلم اول رد کردم! مگه می شه با کسی که توی سه فیلم مورد علاقه اولش اسمی از کوبریک و پولانسکی و اسپیلبرگ و وودی آلن نباشه رفاقت کرد؟! نه... خداییش می شه؟!!!

حمیدرضا سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 15:59

خداییش حسام این دیگه از اون حرفا بود.ببخشیدا ولی ادمها گاهی انقدر پیچیده هستند که بعد از چند سال رفاقت غافلگیرت میکنند بعد تو با ۳ تا فیلم میشناسیشون.جل الخالق.
در مورد بدقولی درکت میکنم.یادمه ۳۳-۴ سال پیش تو تابستان وسط تیر طرفای ظهر با یکی قرار داشتم.من یک ربع زودتر سرقرار بودم ولی ایشون نیومدند هر چی هم زنگ میزدم گوشیشو جواب نمیداد.اونروز هم اینقدر گرم بود که من احساس خفگی میکردم.خلاصه بعد از یکساعت مادرش گوشیشو جواب داد گفت اقا تو حمام تشریف دارند و ۵ دقیقه دیگر خودشون زنگ میزنند.وقتی زنگ زد اینقدر شاکی بود که چرا قبل از اینکه بیای سر قرار با من هماهنگ نکردی.تازه اقا شدند طلبکار ما بدهکار.البته ایشون الان بهترین دوست من هست ولی اینو یاد گرفتم که قرارامو همیشه باهاش چک کنم.همیشه هم یکساعت دیرتر برم سر قرار.

کسی که بخواد غافلگیرت کنه می کنه، حالا به هر طریقی که این شناخت رو بدست آورده باشی!

عین ماجرای تو برای من هم اتفاق افتاد. البته با این تفاوت که من توی زمستون و زیر برف منتظرش بودم! آخر هم نیومد... یه بهانه ای هم جور کرد که نمی دونم مسموم شده بودم و این حرفا!

اصلا باید با بعضی ها مثل خودشون بود. اگه قرار می ذاری نیم ساعت یه ساعت حتی دو ساعت دیرتر بری! اینجوری عزیزترم هستی تازه!

محسن سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 14:06 http://after23.blogsky.com

یک از مسخره ترین شکل قرارها، شناور کردن زمان قراره. اونم در حد نیم ساعت. نیم ساعت؟؟
بچه ها ساعت شیش تا شیش و نیم دم شهرفرنگ.......
جالب اینجاست که همه هم عدد آخرو میشنوند. شیش و نیم. چرا که همه ا زشیش و نیم به بعد میان. در بهترین شکل خوشقولی هم از شیش و ناین قرار هفت و نیم میاد.
ما اگه بخوایم همین قرارو یم تا یه رب به هفت.
من یکیو میشناسم که توی باهاش بزاریم میگیم:
از چاهار تا چاهار و نیم دم .........

جالب اینه طرف خبر مرگش با چهل و پنج دقیقه تاخیر رسیده سر قرار بعد یه جوری هم رفتار می کنه انگار به هیچیش نیست که دیر اومده! تازه طلبکارم هست که خب تو چرا انقدر زود رسیدی!!!

روزبه دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 21:25 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

پس تکلیف آنارشیسم این وسط چیه؟

یعنی واقعن یکی از نخستین ملاک هات همین آخرین خطی هست که نوشتی؟ فکر نمی کنی کمی زود قضاوت کردن هست؟

خیلی ها هستند که فیلم های مورد علاقشون سر به فلک می کشه ولی...

فهمیدن اینکه سه فیلم موردعلاقه هر کسی چیه اصلا کار آسونی نیست. اگه همینجوری سوال کنی، ممکنه همچین از وایلدر و کوروساوا و کوریسماکی برات حرف بزنن که تعجب کنی...

اما باید ببینی واقعا طرف ته دلش از چه فیلم هایی خوشش میاد. سه فیلمی که حاضره بارها و بارها ببینه و لذت ببره واقعا چیه؟ چه ژانریه؟ کمدی؟ ترسناک؟ رومانس؟ انیمیشن؟

اینکار به ممارست و تحقیق گسترده ای احتیاج داره که دست کمی از علم روانکاوی نداره!

هادی دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 17:14 http://playtime.blogsky.com

این تست سه فیلم مورد علاقه:
1-اخراجیهای 1
2-اخراجیهای 2
3-اخراجیهای 3 (ندیده عاشقش شدم)
تست خوش قولی هم که خیلی چاکریم D:

حالا باز اینا خوبه. دامادی به نام صفر و لیمو ترش و معتاد اجباری و... کلا فیلم های این پیرمرده احمد پورمخبر رو اگه کسی بگه شاهکاره!

البته شما رو که ندید سه فیلم مورد علاقه ات می دونم چیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد