پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

تغییر مهلت رای گیری ۵ فیلم برتر سینمایی!

معمولا وقتی به انتهای زمان اعلام شدۀ جشنواره ها و نظرسنجی ها می رسیم یه هفته ده روزی تمدیدش می کنن! ما هم نظرسنجی گذاشتیم برای انتخاب ۵ فیلم برتر سینما از دید خودمون، اما برخلاف تمام جشنواره ها قصد تمدید نداریم که هیچ، قصد داریم زودتر از موعد نتایج رو اعلام کنیم.

تا امروز ۳۰ نفر لیست دادن که با توجه به وجود سلیقه های مختلف فکر کنم نتایج جالبی دربیاد.

شکل امتیازدهی هم به این شکله که فیلم اول ۵ امتیاز، دوم ۴ امتیاز،... و فیلم پنجم ۱ امتیاز.

بعد فکر کردم دیدم اگر مثلا سه نفر یه فیلمو بعنوان فیلم پنجمشون انتخاب کنن می شه ۳ امتیاز، و اگر یک نفر فیلمی رو بعنوان فیلم دومش بیاره می شه ۴ امتیاز... چون ارزش انتخاب یک فیلم توسط سه نفر در مقام پنجم خیلی بیشتر از ارزش انتخاب یک فیلم توسط یک نفر در مقام دومه، بنابراین یه ضریب هم براش در نظر گرفتم. به این شکل که امتیاز ضرب می شه در تعداد نفراتی که به فیلم رای دادن. یعنی اگر سه نفر فیلمی رو در ردۀ پنجم آوردن، سه تا ۱ امتیاز ضرب می شه در ۳ که می شه ۹ امتیاز.

به هر حال نتایج روز شنبه ۲۸ خرداد اعلام خواهد شد.

هر کی هم رای نداده، نداده دیگه! می خواست بده. همینه که هست!

نظرات 3 + ارسال نظر
دارا جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 16:06

نمیشه زودتراعلام کنی آخه مادوشنبه داریم میریم سفر؟

باشه. حالا که اینطوره من فردا اعلام می کنم!!!

ها؟ جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 12:54

مردم!!!:D عالیه.

ها؟ پنج‌شنبه 26 خرداد 1390 ساعت 20:58

منم موافقم زودتر اعلام بشه . بدونیم مردم چی فکر میکنن :D

مردم؟! آره خب...!
آخه فکر می کنم اونایی که می خواستن رای بدن دادن تا حالا. اصلا یه ماه برای همچین چیزی زیاد بود از اول. ۳۰ خرداد می نویسم نتیجه رو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد